Obchodní podmínky

Aktualizace 11. prosince 2024

1. Úvadní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu Alkozona.cz (dále jen "prodávající") a zákazníky (dále jen "kupující"), kteří uzavírají kupní smlouvu prostřednictvím tohoto internetového obchodu.

2. Identifikace prodávajícího

Provozovatel e-shopu:

  • Alkozona.cz

  • Podpora: info@alkozona.cz, Telefon kalibrace/servis/objednávky: 608003676, obchod: 774411547, Adresa: Kolbenova 610/26, 190 00 – Praha 9

  • IČ: 05562686

  • DIČ: CZ05562686

  • Bankovní účet: 2001106770/2010

3. Informace o zboží a cenách

Všechny ceny zboží uvedené na e-shopu jsou konečné a zahrnují DPH. Výše nákladů na dopravu je uvedena zvlášť věhem procesu objednávky.

4. Uzavření kupní smlouvy

Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím, které je odesláno kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

5. Platební podmínky

Kupující může za objednávku zaplatit následujícími způsoby:

  • Online platba kartou.

  • Bankovní převod.

  • Dobírka (hotověst při převzetí).

6. Dodací podmínky

Zboží je doručováno prostřednictvím smluvního přepravce. Dodací lhůta je obvykle 1–2 pracovní dny. U kalibrací a servisu je doba dodání závislá na situaci, přičemž kalibrace jsou nejčastěji odesílány do týdne od doručení do laboratoře.

Pokud není zboží skladem, je tato informace uvedena u konkrétního produktu na e-shopu. V takovém případě se dodací doba prodlouží, a zákazník bude informován o předpokládaném termínu dodání. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o dostupnosti a plánovaném termínu dodání co nejdříve po obdržení objednávky.

Zboží je doručováno prostřednictvím smluvního přepravce. Dodací lhůta je obvykle 1–2 pracovní dny. U kalibrací a servisu je doba dodání závislá na situaci, přičemž kalibrace jsou nejčastěji odesílány do týdne od doručení do laboratoře.

7. Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoškozené a pokud možno v původním obalu. Kupující nese náklady na vrácení zboží, pokud se strany nedohodnou jinak. Odstoupení musí být oznámeno prodávajícímu e-mailem nebo dopisem.

8. Reklamace a záruční podmínky

Kupující má právo uplatnit reklamaci v souladu se zákonnou záruční dobou 24 měsíců od převzetí zboží.

Postup při reklamaci:

  1. Kontaktujte prodávajícího na e-mailové adrese nebo telefonicky.

  2. Připravte si doklad o koupi a popis vady.

  3. Zboží zašlete na adresu prodávajícího.

Podmínky záruky:

  • Pro kupující - spotřebitele platí záruční doba 24 měsíců od data zakoupení zboží, pokud není uvedeno jinak.

  • Pro kupující - právnické osoby je záruční doba stanovena individuálně podle uzavřené smlouvy nebo specifikovaných podmínek v objednávce.

  • Záruční doba je 24 měsíců od data zakoupení zboží, pokud není uvedeno jinak.

  • Záruka se vztahuje pouze na vady způsobené vadným materiálem nebo zpracováním.

  • Záruka se nevztahuje na poškození způsobená nesprávným používáním, mechanickými vlivy nebo nedodržením návodu k použití.

  • Reklamace bude vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

9. Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s nařízením GDPR a platnými zákony o ochraně osobních údajů.

10. Závěrečná ustanovení

Veškeré smluvní vztahy se řídí právem České republiky. V případě sporu bude věc řešena u příslušného soudu podle platné legislativy České republiky.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od data jejich zveřejnění. Prodávající si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv aktualizovat.